Συμβολές σε συλλογικούς τόμους - contributions in edited volumes / επιμέλειες (edited books)


Συμβολές σε συλλογικούς τόμους - contributions in edited volumes 

  1. Christodoulou, M. (2024) A Critical Realist perspective on teacher education research, in V Symeonidis (ed). Enhancing the value of teacher education research: Implications for policy and practice. Brill
  2. Χριστοδούλου Μ. (2023). Η ανάλυση κοινωνικών δικτύων και η συμβολή τους στην έρευνα για την υγεία παιδιών και εφήβων. Προτάσεις για την εκπαιδευτική έρευνα, στο Οικονόμου. Χ -Σπυριδάκης Μ. (επιμ). Υγεία και Κοινωνία. Μεταβαλλόμενες σχέσεις και διαδρομές, Αθήνα: Διόνικος
  3. Χριστοδούλου Μ. (2023). Κοινωνιολογία του συναισθήματος και ταυτότητες εκπαιδευτικών. Εμπειρίες ματαίωσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση την περίοδο της Covid-19, στο Οικονόμου. Χ -Σπυριδάκης Μ. (επιμ). Υγεία και Κοινωνία. Μεταβαλλόμενες σχέσεις και διαδρομές, Αθήνα: Διόνικος
  4. Χριστοδούλου, Μιχάλης. 2021. Η ευαλωτότητα ως φαινόμενο της διαδρομής του βίου: η διαλεκτική της αυτενέργειας και της χρονικότητας, στο Μ Σπυριδάκης και Β Κράββα (επ). Τροχιές της επισφάλεια στην Ελλάδα: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις, Αθήνα: Gutenberg .
  5. Spyridakis M., Christodoulou M., Giannakopoulou E. 2021. «Intergenerational transformations of vulnerability: Life trajectories of Albanian migrants in Athens», in, Th. Fouskas (ed), Immigrants, Asylum Seekers and Refugees in Times of Crisis, Athens: European Public Law Organisation,, pp. 1-21.
  6. Σπυριδάκης, Μάνος και Μιχάλης Χριστοδούλου. 2021. «Εισαγωγή στην σχεσιακή κοινωνική θεωρία του Κριτικού Ρεαλισμού», στο M. Archer and P. Donati, Το Σχεσιακό Υποκείμενο, Επιμέλεια: Μάνος Σπυριδάκης και Μιχάλης Χριστοδούλου, Μετάφραση , Αθήνα: Πεδίο
  7. Christodoulou M. & Spyridakis M., (2019) Introduction: Emotions and temporality as instantiations of class identity, in M. Christodoulou & M. Spyridakis (eds.), (2019), Emotions, temporalities and working-class identities in the 21st century, New York: Nova Publishers
  8. Christodoulou M., (2019) On the temporal nature of sociality. A guide for researching social time, In M. Christodoulou & M. Spyridakis (eds.), (2019), Emotions, temporalities and working-class identities in the 21st century, New York: Nova Publishers
  9. Spyridakis M., & Christodoulou M. (2019) The life-course determinants of falling from grace: on the temporalities of precariousness, in M. Christodoulou & M. Spyridakis (eds.), (2019), Emotions, temporalities and working-class identities in the 21st century, New York: Nova Publishers
  10. Χριστοδούλου Μ., (2017), Γιατί οι εξηγήσεις των ποιοτικών δεδομένων δεν είναι ισοσθενείς: ένα επιστημολογικό επιχείρημα από το πεδίο της ανθρωπολογίας της εργασίας, στο Μ., Σπυριδάκης – Χ. Καρακιουλάφη (επ.), Κοινωνία, ανεργία και κοινωνική αναπαραγωγή, σσ. 446-468, Αθήνα: Τυπωθήτω-Gutenberg
  11. Χριστοδούλου Μ., (2011), «Κοινωνική γένεση και εξέλιξη της έννοιας ‘αγωγή υγείας’. Η ερμηνευτική της υγείας στη Δ/θμια εκπαίδευση», στο Ν. Παπαχριστόπουλους (επιμ), Υγεία, Ασθένεια και κοινωνικός δεσμός, σσ. 735-775, Πάτρα: Οπορτούνα.
  12. Χριστοδούλου Μ., (2009), «Επιτηρώντας τον εσωτερικό κόσμου του εφήβου: Αναλύοντας το Λόγο της Αγωγής Υγείας στην Δ/θμια εκπαίδευση», στο Παπαχριστόπουλος Ν., Σαμαρτζή Κ., (επ.) , Οικογένεια και νέες μορφές γονεικότητας, σσ. 941-971, Πάτρα: Οπορτούνα.

Επιμέλειες (edited books)

12. M. Christodoulou & M. Spyridakis (eds.), (2019), Emotions, temporalities and working-class identities in the 21st centuryNew York: Nova Publisher

13. M. Archer and P. Donati, (2022). Το Σχεσιακό Υποκείμενο, Επιμέλεια: Μάνος Σπυριδάκης και Μιχάλης Χριστοδούλου, Μετάφραση Αν Μαρινοπούλου, Αθήνα: Πεδίο 

14. Clark, T., Foster, L., Sloan, L. and Bryman, A. (επ) (2023). Οι μέθοδοι κοινωνικής έρευνας του Bryman, μτφ, επιμ. Σ. Αιδίνης, Κ. Ρετάλη, και Μ. Χριστοδούλου, Αθήνα, Gutenberg.