Δημοσιεύσεις από πρακτικά συνεδρίων - conference publications


  1. Christodoulou, M. (2023). Critical Realism meets Critical Pedagogy. Towards an emancipatory research agenda. Paper presented at the X International Conference on Critical Education Critical education for social emancipation 4-8th July 2022, School of Primary Education, Faculty of Education
  2. Christodoulou, M. (2023). What do Quality Assurance indicators indicate? Operationalizing discipline in higher education institutions. Paper presented at the X International Conference on Critical Education Critical education for social emancipation 4-8th July 2022, School of Primary Education, Faculty of Education
  3. Χριστοδούλου Μ., (2019), O ρόλος της Βιογραφικής Μεθόδου στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Από τη vita contemplativa στη vita activa, Τόμος Πρακτικών από το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα: «Βασική και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε ένα σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον» (23-25 Νοεμβρίου 2018, Πάτρα), ISBN: 978-618-82469-2-8
  4. Χριστοδούλου Μ (2018), Διαδρομές και μετασχηματισμοί της ψηφιακής γενεάς. Κοινωνιολογικές και φιλοσοφικές προσεγγίσεις, Τόμος Πρακτικών του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ, σσ: 127-135, ISSN 1791-634
  5. Χριστοδούλου Μ (2017) Η ορθολογικότητα είναι σύμβαση ή συναίσθημα; Γιατί η διάκριση των γεγονότων από τις αξίες βλάπτει τις κοινωνικές επιστήμες, τόμος πρακτικών 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα «Αυτοκριτική της Επιστήμης» που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Πατρών στις 28 και 29 Απριλίου 2017
  6. Γκάντζου Ε., Βλάνδου Α., Καράβη Μ., Καλαφάτη Α., Κατσικερού Β., Λαμπροπούλου, Σ., Μάγειρα Σ., Ξανθάκη Μ., Σταυροπούλου Σ., Χονδρογεώργου Α., Χριστοδούλου Μ., (2017), Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ως βιωμένη εμπειρία. Συγκρίνοντας τις ταυτότητες εκπαιδευτικών δυο διαφορετικών γενεών, Τόμος Πρακτικών του 4ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός» που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Ευγενίδου στην Αθήνα στις 1 και 2 Απριλίου 2017. ISBN: 978-618-82301-2-5
  7. Χριστοδούλου Μ., 2015, «Ανοδικά κινούμενοι έφηβοι της εργατικής τάξης: Μια βιογραφική προσέγγιση για το σχηματισμό του habitus τους», (pp. 788-808), Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, επιστ. επ. Θ. Θάνος, Α. Μπούνα, Ε. Τόλιος, Ιωάννινα: Gutenberg., ISBN: 978-960-233-216-0
  8. Kiprianos P., Christodoulou M., Stavropoulou A., 2015, «Peut-on avec des mots differerents entendre la meme chose? Formes de cooperation entre parents et familles dans l’ecole maternelle », Actes du XVeme Congres de l AIFREF, Famille, ecole, societé locales, Politique et pratique pour l’enfant, (pp.56-61), 22-26 Mai 2013, Université de Patras, Editions d’ Education et Famille, ISBN : 978-618-81670-0-1
  9. Χριστοδούλου Μ., Λαβίδας Κ., Κυπριανός Π., 2016, “Διερευνώντας τις σχέσεις σχολείου και οικογένειας στις επαγγελματικές επιλογές των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης” στο Κυπριανός Π., και Pourtois J-P., (επιμ.), Οικογένεια, σχολείο, τοπικές κοινωνίες. Πολιτικές και πρακτικές για το παιδί, Πάτρα: Opportuna, ISBN: 978-960-553-029-7.