Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Άρθρα σε ελληνικά περιοδικά - articles in Greek Journals
- Χριστοδούλου, Μ και
Κουιμτζή, Ε. (2024). Οι ποιοτικές μέθοδοι στην έρευνα αξιολόγησης. Η
περίπτωση της αξιολόγησης ενός μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών, Επιστήμες
της Αγωγής, 1: 107-134
- Ευθυμιου, Κ. και Χριστοδούλου, Μ.
(2024). Η μεθοδολογία της «σχάρας διπολικών εννοιών» (repertory grid). Διερευνώντας
τα οφέλη συμμετοχής σε Προγράμματα Erasmus+ ως παράδειγμα εφαρμογής της, Έρευνα στην Εκπαίδευση, 13(1) 29 – 46.
https://doi.org/10.12681/hjre.35568
- Δεληγιάννη, Α. Πιτσου, Χ και Χριστοδούλου, Μ. (2024). Αναπαραστάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διγλωσσία των Προσφύγων Μαθητών/τριών, Παιδαγωγικά Ρεύματα στο Αιγαίο
- Χριστοδούλου, Μ. (2023). Σύγκριση των προσεγγίσεων του Πραγματισμού και του Κριτικού
Ρεαλισμού για την αιτιακή εξήγηση των κοινωνικών φαινομένων, Νέα Παιδεία, 18
- Χριστοδούλου Μ. (2022). Μια τυπολογία των ερευνητικών σχεδίων στην ποιοτική έρευνα. Επιθεώρηση
Κοινωνικών Ερευνών, 159, 91-121
- Χριστοδούλου
Μ. (2022). Τι είναι το θέμα; Οι παραλλαγές της Θεματικής Ανάλυσης στην εκπαιδευτική
έρευνα. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 11(1), 144–166. https://doi.org/10.12681/hjre.30483
- 1) Χριστοδουλου Μ., (2018), Αξίες και κοινωνική θεωρία: ένα επιχείρημα για την κανονιστική φύση της ορθολογικότητας, Ουτοπία, (126):149-61
- Χριστοδούλου Μ., (2018), Από την «επινόηση» τηςεφηβείας στην «εξαφάνισή» της: Λόγος περί βίας και σχολείο τον 21ο αιώνα, Πολιτικές και Κοινωνικές Επιστήμες, τ.34, 47-71
- Χριστοδούλου Μ., 2015, «Με τίνος τη μεριά είμαστε; Πώς να
(μην) διαβάζουμε την κριτική του Bourdieu στον Kant», Ουτοπία, 114: 82-96.
- Χριστοδούλου Μ., 2016,
«Καλλιεργώντας την Αρετή: Η αγωγή των παθών στη Δημοκρατία του Rousseau», Πολιτικέςκαι Κοινωνικές Επιστήμες, τχ. 3/2016 σσ. 35-50
- Χριστοδούλου Μ., και Κυπριανός Π., 2013, «”Εδώ
έχει ανώτερο επίπεδο παιδιών, δεν υπάρχουν αποκλίσεις από τον κανόνα”. Για μια
ηθική τοπογραφία των εφήβων της μεσαίας τάξης», Κοινωνιολογική Επιθεώρηση, 1(1): 131-155.
- Χριστοδούλου
Μ., 2007, «Ζητήματα Διδακτικής της Κοινωνιολογίας: Η Περίπτωση του Νέου
Σχολικού Βιβλίου», Σύγχρονη Εκπαίδευση,
148: 63-71.
- Χριστοδούλου
Μ., 2007, «Προς μια διδακτική της Κοινωνιολογίας», Σύγχρονη Εκπαίδευση, 151:132-138.
- Χριστοδούλου Μ., 2003, “Αθλητισμός: Κοινωνικός Έλεγχος καιΣυναισθηματική Έξαψη”, Θέσεις, τ. 85:79-83.